Hazánkban is megkezdte tevékenységét a Brandbank
A vállalat fő profilja minőségi termékképek és termékadatok, valamint azokhoz kapcsolt menedzselt szolgáltatások biztosítása termékek online megjelenéseihez.
A Brandbank segítségével a partner áruházak korszerű internetes élményt tudnak nyújtani vásárlóiknak, ugyanakkor a beszállítóknak hatékony szolgáltatásokat biztosítanak az elektronikus kereskedelemi forgalom fellendítéséhez és a marketing költségeik csökkentéséhez, olvashatjuk a cég közleményében.
Az 1998-ban létrehozott angliai vállalat azzal segíti a több csatornán keresztül értékesítő kereskedők és márkatulajdonosok munkáját, hogy termékeikhez pontos és részletes digitális adatokkal szolgál, valamint folyamatosan kezeli és elosztja azokat. Mindez a cég szerint maximalizálja a bevételeket, minimalizálja a szükséges munkát és javítja az üzleti teljesítményt. 1998 óta olyan nagynevű kis- és nagykereskedő ügyfelekkel dolgoznak együtt, mint például az Asda-Walmart, a Makro, a Musgrave Group, a Sainsbury’s, a Waitrose, valamint a hazánkban is jelenlevő kereskedők közül a Tesco. (ITB - kép: logistic-partner.com)