Innovációs díj is lesz Cannes-ban
A kreatívötletek megvalósulását lehetővé tévő technológiai újításokat egy új díjjal fogják értékelni Cannes-ban. A reklámfesztivál shortlisteseinek nyilvános prezentációkon kell majd bemutatniuk munkájukat és kérdésekre is válaszolniuk kell, a zsűri ezután hozza majd meg döntését.
Január 24-től április 19-ig lehet nevezni a cannes-i reklámverseny szervezői által alapított új díjra, az innovációs oroszlánra. Ezzel azokat az alkotókat szeretnék elismerni, akik olyan technológiákat, eszközöket találtak ki, amelyek a kreatívötletek megvalósulását segítik a reklámiparban.
A jelentkezőknek írásos formában kell nevezniük, a rövidlistára jutóknak pedig a zsűri előtt tíz percben kell majd prezentálniuk, amit pedig egy szintén tízperces kérdés-válasz rész követ majd. A cannes-i fesztiválon résztvevők jelen lehetnek majd ezeken a meghallgatásokon, amiket június 16-án, vasárnap tartanak majd. A zsűri ezt követően dönt majd a Grand Prix és az innovációs oroszlánok odaítéléséről. A díjátadó június 18-án lesz.
Terry Savage, a fesztivál elnöke szerint korábban is díjaztak olyan munkákat, amelyben erős elem volt az innováció, mint például a Nike+ Fuelban, ami tavaly Titánium Grand Prix-t nyert, vagy az Átlátszó Autó, amely Outdoor Grand Prix-t kapott, de az új innovációs díj más lesz, hiszen itt kifejezetten az új technológiák fejlesztőit díjjazzák majd.
Az új díjról további részleteket a verseny oldalán találhatnak. (Kreatív Online - kép: hrportal.sikerado.hu)
****
Kapcsolódó olvasnivalók
Nemzetközi Üzletfejlesztési Díj - A ProjectMine Kft. támogatja a kezdeményezést >>>
Üzletfejlesztés (üzleti innováció) tanfolyam >>>
Nemzetközi Üzletfejlesztési Díj - A Creative Line Group indul a megmérettetésen >>>
2013 első üzletfejlesztési auditja - Három csillagot kap az innovatív magyar cég >>>