Új trend az okostelefonozók körében
Sokan lefotózzák a boltban kiszemelt termékeket, hogy aztán a képet megoszthassák ismerőseikkel, illetve összehasonlíthassák más üzletek kínálatával.
Közhelyszámba megy, hogy az okostelefonok a vásárláshoz való viszonyunkat is megváltoztatták, új jelenségre hívja fel viszont ezzel kapcsolatban a figyelmet a comScore piackutató. Ötezer fős németországi felmérésük szerint ugyanis az okoskészülék-tulajdonosok több mint ötöde vásárlás előtt lefényképezi a kiszemelt terméket, hogy egyrészt maga is összehasonlíthassa azt más boltok kínálatával, másrészt hogy megossza a képet ismerőseivel, s kikérje véleményüket.
Ez összesen 4,5 millió vásárlót jelent az országban, s így drámai változások beindítására képes trend - írja a Warc.com.
A hír annyiban némileg meglepő, hogy fotózásra, illetve azok elküldésére az iPhone szerű telefonok elterjedése előtt is volt lehetőség, mégsem kaptak rá a fogyasztók.
A kutatásból az is kiderült, hogy összességében az okostelefonozók 98 százaléka használja fotózásra készülékét, ugyanannyian, ahányan szöveges üzeneteket küldenek. (MédiaInfo)