Új termékkategória a magyar üdítőital piacon
A WELL Relax Drink egy olyan innovatív termék, amely nemcsak finom, gyümölcsös ízű üdítő, hanem a benne található természetes növényi kivonatoknak (citromfű, kamilla és hársfa) és magnézium tartalmának köszönhetően segít a stressz és a feszültség oldásában is.
Az Amerikában és Nyugat-Európában már komoly piaccal rendelkező funkcionális italok kategóriáját az az innovatív gondolkodásmód keltette életre, hogy egy üdítő sokkal több is lehet, mint egy finom szomjoltó vagy egy élvezeti cikk. Az innovatív funkcionális italok egyetlen palackban egyesítik az élvezetet és a hatékonyságot. A funkcionális italok között a relax drink kategória elsődleges szerepe – amellett hogy kellemes üdítőital -, hogy segít a mindennapi stresszes helyzetekben, a stressz-oldásban, ellazulni egy fárasztó nap után, illetve hozzájárul a nyugodt, pihentető alváshoz.
A most piacra kerülő bodza-, gránátalma-, almalé ízesítésű WELL Relax Drink igazi újdonság a Magyarországon kapható funkcionális italok között, a relax drink kategória úttörő, prémium képviselője. A WELL Relax Drink olyan gyógynövény tartalmú ital, mely a citromfű, a kamilla és a hársfa évszázadok óta ismert jótékony, nyugtató hatásával segít csökkenteni a szervezet stressz szintjét, hogy a mindennapok feszített tempója mellett is kellemesebben érezhesse magát mindenki a bőrében. A sokat hangsúlyozott egészséges életmód eléréséhez a változatos, kiegyensúlyozott étrend, és a megfelelő mennyiségű mozgás mellett ugyanolyan fontos a stressz-mentes, nyugodt életvitelre való törekvés is, amelyben egy természetes, üdítő segítség a WELL Relax Drink. A WRD igazi megoldás a kikapcsolódásra harmonikus, gyümölcsös ízvilágával, természetes és minőségi összetevőivel, valamint vonzó designjával. A WELL Relax Drink tartósítószert és mesterséges színezéket nem tartalmaz. Ajánlott fogyasztási mennyisége napi két doboz.
A WELL Relax Drink megjelenésével a relax drink termékkategória egy új szegmenst teremt a magyar üdítőital piacon, így a termék bevezetését 360 fokos marketing és kommunikációs kampány kíséri, amelynek a legfőbb célja az új funkciós ital kategória, a relax drink megismertetése. (Élelmiszer Online )
****
Szóljatok a Köpcösnek!
Ember - ha tetszik a blog: szólj a barátaidnak, hogy olvassák, ha nem: küldd ide a haragosod - hadd bosszankodjon ő is... (nincs milliós marketingköltségünk ezért rátok számítunk, segítsetek felpörgetni - köszönjük!)