Részemről olyan pucéran szeretem a halat, ahogy az Úr megteremtette - szeretem saját kezűleg fűszerezni, citromkarikázni, fordítgatni... de kinek a pap - kinek a papné, meg ilyenek.
Az első aranyérem a SELFISH világújdonságáé
A párizsi SIAL által kétévente megrendezésre kerülő, 29 országot magában foglaló nemzetközi élelmiszeripari termékversenyen idén először hozott el Magyarország kategóriadíjat!
A budaörsi PLP Seafood által gyártott SELFISH termékcsalád konyhakész, friss halakat tartalmaz, amelyeket a Sealed Air által kifejlesztett frissentartó és egyben süthető fóliákba csomagolnak. A hal 7 napig friss marad a fóliában, csak egyszerű hűtést és nem fagyasztást idényelve, majd a fóliával együtt, a benne lévő fűszervajjal csak egyszerűen behelyezzük a sütőbe, és 10 perc múlva tálaljuk.
A frissentartó és süthető fóliát most először fejlesztették ki és alkalmazták halak esetében a világon! A PLP Seafood édesvízi, például pisztrángot, de akár tengeri lazacot is készít és csomagol ebbe az újszerű fóliába. A termékcsalád már kapható a hipermarketekben, és bízunk benne, hogy erőteljesen hozzájárul majd a halfogyasztás jelentős emelkedéséhez Magyarországon.
Idén 9 kategóriában 243 terméket mutattak be a SIAL d’Or nemzetközi zsűrizése során Montrealban, ahova 8 magyar termék jutott be, a zsűriben Magyarországot képviselő Trade magazin által. Hazánk tagsága a nemzetközi megmérettetésen 1998-ban indult, de azóta kategóriát sosem nyert magyar termék. Idén a 9 kategóriagyőztes között egy magyar termékre is felfigyelhetnek a világon. Hiszen a 29 országot képviselő zsűritag mindegyike egyúttal országában vezető szaklapot képvisel. Ők mindannyian e hónapban közhírré teszik, hogy az elmúlt két évben született termékek közül melyek a világ legnagyobb élelmiszeripari innovációi.
A SELFISH bezsebelte idén a SIAL d’Or országdíjat is Magyarország számára. És még nincs vége, hiszen októberben kihirdetésre kerül, ki nyerte meg a SIAL d’Or Global díjat a 9 kategóriagyőztes közül… A termékversenyről és nyertes termékekről a Trade magazin 6-7. számában olvashat bővebben. (TradeMagazin)