A Sixt új technológiával gyorsítja az autókölcsönzést
Az élvonalbeli szolgáltatással már csak néhány mozdulat szükséges az autókölcsönzéséhez
A Sixt nél, Európa első számú autókölcsönjénél, mindez elérhető egy mobil-alkalmazás és az úgynevezett QR-kód segítségével. Az innovatív kétdimenziós vonalkódos technológia néhány kézmozdulatra rövidíti le a pulthoz kötött kölcsönzési folyamatot, a papírmunka helyett alkalmazott - kódolvasóra bízott - információcsere minimálisra csökkenti az irodákban történő sorban állást. Az új szolgáltatás több mint 70 állomáson lesz elérhető.
A QR-kódos bérlés által a korábban elengedhetetlennek tartott formalitások idővel megszűnhetnek, így az ügyfelek a lehető legrövidebb időn belül juthatnak az autó kulcsaihoz.
A vonalkódos kölcsönzés folyamata nagyon egyszerű. Az ügyfelek lementik az összes kölcsönzéshez szükséges információt az új foglalási módszeren keresztül a Sixt weboldaláról, vagy a Sixt okostelefon alkalmazásán keresztül. Ezek az információk tartalmazzák a nevüket, jogosítvány azonosítószámukat, fizetési módszert, stb. A foglalás leadását és megerősítését követően a vásárlók kapnak egy QR-kódot a weboldalon vagy a mobil alkalmazáson belül. Ezenfelül egy e-mail üzenetet is kapnak, amely ugyanazt a vonalkódot tartalmazza, plusz néhány kiegészítő információt, olyanokat, mint például az indulást megelőző 48 órában elérhető Sixt állomások címeit.
Az új technológia révén a vásárlóknak már nem is kell semmilyen információt bediktálniuk a Sixt pultnál dolgozó munkatársnak. Ehelyett - amikor felveszik az autó kulcsait - egyszerűen odahelyezik a kapott vonalkódot egy scanner elé és bemutatják a jogosítványukat. Ilyen módon az egész kölcsönzési folyamat sokkal gyorsabban végbemehet.
„Amikor egy magyar utazó külföldre készül, érdemes az online autóbérlést a központi Sixt oldalon a QR-kód lekérésével befejezni, mert uticéljára megérkezve így gyorsabban juthat az autójához” – tanácsolja Dévai Gábor, a Sixt magyarországi képviseletét ellátó Wallis Autókölcsönző Kft. ügyvezetője. „A Sixt hálózaton belüli bővítéseknek és innovációs elvárásoknak köszönhetően bizonyára nem kell sokat várnunk arra, hogy már Magyarországon is automatizált módon vegye fel mindenki a bérautóját.”
A QR-kódos bérlés mellett a Sixt egy új frontvonal-menedzsment technológiát is bevezet, amellyel a sorbanállási időt a minimumra csökkentik, hogy az üzleti célból utazók és a turisták is idővesztegetés nélkül juthassanak hozzá a választott járműhöz.
A Sixt AG kereskedelmi igazgatója, Thorsten Haeser szerint: “A Sixt lehetővé tette a vásárlóinak, hogy egyetlen mozdulattal hozzájuthassanak az álomautójukhoz. Az ügyfeleink szemében ez az alapjaiban új vonalkódos szolgáltatás valódi hozzáadott értéket képvisel, mert a teljes kölcsönzési folyamatot sokkal gyorsabbá teszi. A szolgáltatás bizonyítja, hogy a Sixt újra megfelelt a hírnevének, amelyet az autókölcsönzésben bevezetett innovációknak is köszönhet.” (MTI)
Minden nagy ember mögött ott áll egy nő segítségnek - Minden igazi üzleti innováció mögött ott az információtechnológia
2012.06.02. 08:51 Üzletfejlesztés
Szólj hozzá!
Címkék: szolgáltatás innováció wallis innovatív információtechnológia üzleti innováció qr kód új szolgáltatás új technológia kétdimenziós vonalkód qr kódos bérlés vonalkódos kölcsönzés innovációs elvárás
A bejegyzés trackback címe:
https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr214560664
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.