A sima mezei lekérdező-átutaló funkcionalitás egyre kevésbé elég - ez mindenhol megvan. A pénzügyi tervezés érdekes.
Felhasználóbarátabb felülettel rukkolt elő az OTP
Április közepétől teljesen megújult az OTPdirekt szolgáltatás, az új felület középpontjában a személyre szabhatóság és a gyorsan elérhető szolgáltatások állnak. Újdonságként jelenik meg többek között az átutalási naptár, a chat-funkció és a tranzakció-gyorsító gombok.
Az OTP Bank közel 2 millió ügyfele rendelkezik OTPdirekt szerződéssel, közülük mintegy 1,3 millióan kötöttek szerződést az internetes szolgáltatásra, ahol havonta átlagosan mintegy 2 millió aktív tranzakció történik. Az aktív ügyfelek nagy része a 18-45 év közötti korosztályhoz tartozik, a leggyakrabban számlaegyenleg lekérdezésre és az átutalásokra használják az internetes felületet, de népszerűek a kártyás vásárlások és a Sárga csekk befizetés is.
Forrai Péter, az OTP Bank Elektronikus Banki Igazgatóságának ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a megújulást nem a meglévő funkciók bővítése, sokkal inkább az ügyfelek igényeinek maradéktalan kiszolgálása indokolta. hozzátette, hogy a felhasználói élmény javítását célzó fejlesztések a régi technológiai környezetben már nem voltak megvalósíthatóak. A megújult felület középpontjában a személyre szabhatóság és az egyszerűen és gyorsan elérhető szolgáltatások, leggyakrabban használt funkciók állnak.
Az egyik legszembeötlőbb változásként értékelte az OTP, hogy a belépést követően a grafikus tranzakció választó menüvel egy kattintással el lehet indítani a kívánt funkciót. Emellett a nyitóoldalon megjelennek a bankszámlák fontosabb adatai és a kijelölt számla utolsó 10 forgalmi adata is. Az egyes számlák mellett pedig tranzakció-gyorsindító gombok kaptak helyet, melyekkel elérhetők a leggyakrabban használt funkciók. A korábbi szolgáltatáshoz képest változást jelent, hogy a funkció kiválasztását követően is lehetőség van annak a számlának a kiválasztására, amelyről a felhasználó indítani szeretné a tranzakciót.
Új szolgáltatások is megjelentek az OTP Bank internetbankjában, a bank lakossági ügyfelei számára bevezette az átutalási naptár funkciót, amellyel a felhasználó áttekintheti, és adott napra rögzítheti átutalásait, valamint lehetősége van várható kiadásai és bevételei tervezésére is. Az új chat funkcióval pedig a felhasználók a bank munkatársaitól kérhetnek azonnali segítséget, vagy az IP telefonhívás választásával kapcsolatba léphetnek a bank telefonos szakértőivel. Az OTP Bank várakozásai szerint a megújított szolgáltatás hatására ügyfelei aktívabban fogják használni ezt a felületet bankügyeik intézésére. (PrivátBankár)