A hr területén is előtérbe kerülnek a felhőszolgáltatások és a mobilmegoldások
Nagyon sokat változott az elmúlt években az informatikai szállítók és a vevők viszonya. Míg korábban a szoftverfejlesztő szinte diktálni tudott, ma már az ügyfelek sokkal tájékozottabbak, és az informatika szerepe is megváltozott a vállalaton belül. Ezzel együtt az igényeik is megváltoztak: többet akarnak kevesebbért – mondta Sass Katalin, a Nexon ügyvezetője a cég múlt heti sajtótájékoztatóján. A változó ügyféligényekre minden szereplőnek reagálnia kell.
A Nexon folyamatosan növeli ügyfélszámát és bevételét (utóbbi tavaly meghaladta a 3 milliárd forintot), és mára a piac 30 százalékát mondhatja magáénak. A magyar munkavállalók nagyjából harmadának Nexon-rendszerben készül a bérjegyzéke, a cég pedig outsourcing-szolgáltatásainak keretében 60 ezer ember számára készíti a bérszámfejtést.
A változás egyik elemeként technológiafejlesztési programot indítottak. Ennek részeként kutatási és fejlesztési igazgatóságot hoztak létre – tette hozzá Ocskay Szilárd ügyvezető igazgató. Ez a szervezet felel a szoftverfejlesztési módszertanért és a termékek létrehozásáért. Új szoftvertechnológiára állnak át, egyéb téren pedig elsősorban a magas szintű ügyfélélményre, a vállalati mobilitásra és a nemzetközi megjelenés megteremtésére koncentrálnak. A több évre tervezett fejlesztésre összességében mintegy 700 millió forintot szánnak; az első megújult termék még az idén bemutatkozhat. (itb)