Innovatív digitális megoldásokért kaptak díjat
Az idei PRWeek díjátadón "A közösségi média legjobb alkalmazója" és "Az év PR innovációja" elismeréssel díjazták a Weber Shandwick munkáját.
A 2010 novemberében bemutatott FireBell egy PR válsághelyzeteket szimuláló szoftver applikáció olyan közösségi média platformokon, mint a Facebook, YouTube, blogok, Digg, LinkedIn és Twitter. A FireBell a vállalatok közösségi profiljaival pontosan megegyező képeket jelenít meg a felhasználónak, az ügyfél így végigkövetheti, hogyan bontakozik ki a krízis ezeken a csatornákon, értékelhet, és arról is dönthet, hogyan avatkozik be.
Az ügynökség "A közösségi média legjobb alkalmazója" címet az amerikai hadsereg "Army Strong Stories" kampányáért nyerte el. Az "Army Strong Stories" a legelső cenzúrázatlan hivatalos katonai blog, amely katonákat, családtagokat és veteránokat hozott össze az elmúlt két évben, hogy a seregben zajló élet mindennapjaikról és karrierlehetőségekről osszák meg történeteiket videókon, képeken és blog posztokon keresztül.
2010-ben a Weber Shandwick kibővítette a kampányt 200 új katonai blogger bevonásával, akik a közösségi média (Facebook, YouTube, Twitter) felületein jelentek meg, illetve független bloggereket is arra ösztönöztek, hogy párbeszédet generáljanak a hadseregről. A kampány több mint egymillió látogatót vonzott 2010-ben a dedikált honlapra és a várakozásokat jóval meghaladó mértékben járult hozzá önkéntesek jelentkezéséhez a hadseregbe.
"A közösségi válságszimulátor révén elnyert PR innovációs díj és az amerikai hadsereggel való közös munkánkat jutalmazó elismerés, amely szerint a közösségi médiát legjobban használó ügynökség lettünk, megerősíti elkötelezettségünket, hogy piacvezető termékekkel és ötletekkel jelentkezzünk, ügyfeleink igényeit kielégítve egy gyorsan változó, fejlődő területen." - mondta Harris Diamond, a Weber Shandwick globális vezérigazgatója.
Dr. Szűcs Ervin, a Weber Shandwick közép-kelet-európai ügyvezetője szerint a budapesti Weber Shandwick iroda tapasztalatai is alátámasztják, hogy ma már szinte nem létezik kommunikációs kampány digitális elem nélkül. Magyarországon leginkább a közösségi tartalmak fejlesztése és terjesztése került előtérbe. A budapesti iroda ügyfeleinek több mint a fele igényelt már ilyen programokat, amelyeket az ügynökség saját digitális csapattal és stratégiai partnereivel együtt lát el. (BrandTrend)