„Zöld és online marketing”
A Magyar Marketing Szövetség idén huszadik alkalommal rendezett marketingkonferenciát, ahol a legújabb trendek mellett egy technikai újdonságot is bemutattak. Bohné Keleti Katalinnal, a Magyar Marketing Szövetség elnökével beszélgettünk.
Nemrég ért véget a 20. Marketingkonferencia. Miben volt más, mint a korábbiak?
– Az előadások minőségben követték az előző évek színvonalát, de emellett olyan érdekes témákat boncolgattak, mint a személyes marketing, a zöld marketing vagy éppen az online marketing különféle formái. Emellett most először volt egy olyan lehetőség, hogy azok a kollégák, akik nem tudtak valamilyen okból kifolyólag eljönni, online be tudtak kapcsolódni.
Mely előadásokat tartotta a legizgalmasabbnak?
– Igazából nagyon nehéz választani, mert az eltelt három nap alatt rengeteg tapasztalatot oszthattunk meg egymással. Számomra különösen érdekesek voltak azok az előadások, amelyek a marketing XXI. századi változásait, a régi hazai brandeket (pl. Stühmer, Szamos), vagy a személyt mint márkát mutatták be. Emellett természetesen jutott idő a beszélgetésre, sőt a feltöltődésre is, hiszen a szünetekben nyak- és vállmasszázzsal várták a résztvevőket. (Metropol)