Válság után új erővel
Miért elengedhetetlen egy sikeres cég életében a megfelelő marketingtevékenység? Hogyan terjeszkedjünk külföldön? Miként tudtak alkalmazkodni és megújulni a válságot nemcsak túlélt, de alatta is sikeresen tevékenykedő vállalatok? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keresi a választ az AIESEC szervezésében 2010. december 16-án, 14 órától megrendezésre kerülő "Lehetőségek, Sikerek, KKV-k" című konferencia, a Budapesti Corvinus Egyetemen (1093 Budapest, Fővám tér 8.)
A rendezvény fővédnöke: Dr. Parragh László
Program
14:00 - 14:30 | A hazai KKV-szektor helyzete és kilátásai a válság után - Dr. Parragh László, elnök, Magyar Kereskedelmi- és Iparkamara
14:30 - 14:50 | Vállalkozásfejlesztés, külpiacra lépés - Konrád Zsuzsa, PR és marketing koordinátor, ITD Hungary Zrt, Enterprise Europe Network
14:50 - 15:10 | Szünet
15:10 - 15:30 | A kisvállalkozások pozícionálása - elméleti megközelítés - Bernschütz Mária, MÜTF, főiskolai adjunktus
15:30 - 15:50 | KKV-k marketingeszközei - Wolf Gábor, Marketing Commando
15:50 - 16:10 | Marketing? Újratervezés! - Mezriczky László, elnök, Magyar Reklámszövetség
16:10 - 16:20 | Szünet
16:20 - 17:00 | Kerekasztal-beszélgetés - Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége, Tradeland Kft.
A rendezvényen való részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.
További információ: http://kkvkonferencia.aiesec.hu.
Kapcsolat: Kóti Dóra, dora.koti@aiesec.net, Takács Péter, peter.takacs@aiesec.net.
A konferencia szakmai támogatója többek között a Magyar Innovációs Szövetség. (MISZ)