Mondjuk azt a teljes képhez nem ártana tudni, hogy a TESCO ténylegesen rendelkezik-e banki-biztosítói jogosítványokkal, azaz saját nevében végzi-e tevékenységét, vagy afféle bizományosként (új értékesítési csatornaként, bankfiók pótlóként) árusítja ("TESCO gazdaságos bankszámla vagy biztosítás") a pénzügyi termékeket.
De így is érdekes a hír és jelzi a változásokat.
Ilyet még nem csinált a Tesco
Életbiztosításokkal bővíti pénzügyi termékpalettáját a Tesco, ezt maga az áruházlánc jelentette be pénteken Nagy-Britanniában.
A nem-élet, és különösen a gépjármű-biztosítások területén már szerzett tapasztalatokat a Tesco, most azonban azt tervezi, kibővíti biztosítási termékpalettáját az életbiztosításokkal is, illetve a lakás-, utas- és kisállat-biztosításokban is szeretne piacot szerezni magának.
Mint ismeretes, a Tesco saját banki szolgáltatásokat is nyújt, jelenleg például call centerét építi ki, később pedig egy teljes lakossági banki és biztosítási szolgáltatásokkal rendelkező céget is működtetne. Banki üzletága immár 4,5 milliárd font ügyfélbevétellel rendelkezik, és arra törekszik, hogy a banki és biztosítási szolgáltatások mellett az online és mobiltelefonon keresztül történő értékesítésben is növelje profitját.
Michael Lafferty, a lakossági pénzügyi kutatással foglalkozó Lafferty Group elnöke szerint jó úton halad a Tesco céljai felé a pénzügyi szektorban, bár rövid távon adódhatnak némi nehézségei a terjeszkedéssel.
Forrás: portfolio.hu