"A Noreg Kft. Margaréta kártyamendzsment rendszere nyerte a „Legjobb Magyar Innováció 2010” IT-biztonsági díjat
A Noreg Kft. saját fejlesztésű Margaréta kártyamenedzsment rendszerének ítélte a „Legjobb Magyar Innováció 2010” díjat az év legnagyobb IT-biztonsági eseményeként számon tartott ITBN konferencia független, szakmai zsűrije. A Noreg, az üzletbiztonsági technológiák és szolgáltatások hazai szakértője az egyre szélesebb körben használt PKI (Public Key Infrastrucure) rendszerek egyik legnagyobb kihívására, a kártyák menedzselésére nyújt megoldást legújabb fejlesztésével. A Margaréta nem csak automatizálja a manuális folyamatokat, de segítségével a legszigorúbb compliance előírásoknak megfelelően üzemeltethetők a PKI rendszerek.
A Noreg a piacon jelenleg elérhető megoldásokhoz képest jelentősen kedvezőbb konstrukcióban kínálja kártyamenedzsment megoldását, magyar nyelvű felhasználóbarát kezelőfelülettel és támogatással. Az idei évben leginnovatívabbnak választott Noreg Margaréta már elérhető a hazai felhasználók számára.
(A Noreg Kft. anyavállalata a Montana előadóként szerepel Versenyképesség és üzleti innováció konferenciánkon! >>>)
„Nagyon szigorú követelmények alapján választottuk ki a díj nyertesét, titkos szavazással. A független szakmai zsűri tagjai szakmabeliek, mindannyian különböző IT-biztonsági területeken dolgozunk. A díjazott megoldás kiválasztása során fontos szempont volt, hogy teljes egészében magyar fejlesztésű, újszerű és már megvalósított termék legyen. A Noreg Margaréta kártyamenedzsment rendszer felelt meg leginkább ezeknek a kritériumoknak, és további előnye volt, hogy egy létező problémára, a PKI rendszerek egyik legfontosabb kihívására, a kulcshordozó kártyák menedzselésére nyújt megoldást, méghozzá a magyar piaci viszonyhoz képest költséghatékony módon” – mondta a díjat átadó Dr. Muha Lajos tanszékvezető főiskolai tanár, Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem, Informatikai Tanszék.
„A zsűri elismerését az is kivívta, hogy a Noreg Margaréta fejlesztése során nagy hangsúlyt fektettek egy kényelmesen használható, felhasználóbarát webes kezelőfelület kialakítására. Emellett a termékfejlesztés a kezdetektől a nemzetközi CC EAL 4-es szintű, és a hazai MIBÉTS (Magyar Informatikai Biztonsági Értékelési és Tanúsítási Séma) biztonsági előírások figyelembevételével zajlott. Így valóban egy jól használható, innovatív, biztonsági szempontok figyelembe vételével kialakított megoldás kapott szakmai elismerést” – tette hozzá Muha Lajos.
„A Noreg Kft. csapata nevében köszönettel vettük át a „Legjobb Magyar Innováció 2010” IT-biztonsági díjat az idei ITBN konferencián. Azért hordoz különösen nagy értéket számunkra ez a díj, mert az IT-biztonság területén aktívan dolgozó szakértői zsűri véleménye alapján választották ki a győztest” – mondta Dr. Kőrös Zsolt, a Noreg Kft. ügyvezető igazgatója. „A Noreg Margaréta PKI kártyamenedzsment rendszer fejlesztésén 2009 júliusa óta dolgozunk, a Közép-magyarországi Operatív Program Európai Uniós pályázati támogatásával. A kész termék elérhetőségét éppen a múlt héten jelentettük be, a Margaréta első hazai technológiai előadását pedig itt az ITBN-en tartottuk meg. A Noreg Margaréta piaci fogadtatása nagyon pozitív, eddig is számos ügyfelünkkel tárgyaltunk a rendszer bevezetéséről, az pedig, hogy az ITBN független, szakmai zsűrije is bizalmat szavazott a megoldásunknak, tovább növeli az érdeklődést” – tette hozzá Dr. Kőrös Zsolt.
Noreg Margaréta: átláthatóbb rendszer és nagyobb biztonság csökkenő költségek mellett
Azokban a rendszerekben, ahol sok és földrajzilag szétszórt felhasználó van, a tanúsítványok kezelése számos működési és biztonsági problémát vet fel, ami jelentős üzemeltetői és helpdesk többletmunkát jelent. Amennyiben az eszköz és tanúsítvány műveletek nincsenek egységes folyamatba szervezve, akkor az elemi műveleteket „egyenként” kell végezni, aminek magas a hibázási lehetősége. A Margaréta abban segít, hogy egy egységes menedzsment rendszer kiépítésével mind a tanúsítványok, mind a kulcstároló eszközök teljes életciklusa biztonságosan és jelentősen költséghatékonyabb módon menedzselhető legyen. A kártyák rendszerbe vételétől kezdve a kibocsátáson át, a kártyaprofil kezeléstől a riportok készítéséig a Margaréta minden funkciót biztosít, melyre egy nagyvállalati környezetben – akár több ezer kártya hatékony kezeléséhez – szükség van."
/Forrás: OrientPress/