A MarketingInfo linkmustrából egy csöpp figyelemfelhívás az üzletfejlesztés marketinges eszköztárára - immár nem biztos, hogy kidobott pénz (lásd a marketingről szóló híres mondást vagy mit, amely szerint az ablakon...) az öko-innováció - legalább is a Forbes szerint:
"Kifizetődő öko-innovációkat mutat be írásában a Forbes. A magazin szerint a GE, a Nike és a GM a legjobb példák arra, hogyan lehet profitálni a környezetvédelmi fejlesztésekből, ha azok mellett a vállalat elkötelezi magát, és alaptevékenységei közé integrálja."
A másik érdekesség mondjuk az én "Papírmentes iroda, fenntarthatóság és társaalmi felelősségvállalás" konferenciám >>> alapkoncepcióját erősíti - és ez jó:
"A fogyasztóknak fontos szempont a társadalmi felelősségvállalás - derül ki a MarketingCharts cikkéből. Az írásban ismertetett amerikai kutatás szerint egy jó ügy felkarolása minden szempontból segíti a márkaimázst: növeli a kipróbálási arányt, márkaváltásra vagy épp lojalitásra ösztönöz és javítja a márka megítélését."
Tehát ez utóbbival is bővül az üzletfejlesztés operatív készlete (nem akartam mégegyszer az eszköztárat használni).
Hajrá!
Ja, akkor ide, a MarketingInfóra hopp az eredeti linkmustráért - Marketinges linkmustra >>>