Annak idején jártam színészkedni egy darabig (nem túl sokáig...). Az eredményről csak annyit, hogy volt egy közösen írt naplószerűség, amelybe én valami hasonlót írtam: Egyetlen kudarc sem hiábavaló, ha másra nem, legalább arra jó, hogy mások tanuljanak belőle... (idézet persze, de nem tudom a forrását).
Kicsit ez a feelingem van a Nissan "health and well-being" koncepciójával kapcsolatban: akit érdekel a C-vitaminos Nissan az kattancson.
Vigyázat! NAGYON DURVA üzleti innovációs, (marketinges?) vadhajtás, filozófiai alapokkal (stressz és fáradtság csökkentés...bőrfiatalítás és egészségesebbé tétel...), bőrábrával, diffundáló C-vitamin részecskékkel, meg mindennel! Csak erős idegzetűeknek :-))
Would You Buy a Nissan if It Helped Moisturize Your Skin? >>>
Én a marketinginfo nyomán érzek el nem múló hálát, hogy megismerhettem.