HTML

Üzleti innováció, üzletfejlesztés

Az üzletfejlesztés és vidéke (üzleti innováció, innováció, vállalkozásfejlesztés) a téma.

Friss topikok

Címkék

2010 (25) 2011 (25) 2012 (22) 2013 (33) 2014 (32) 2015 (20) 3d (35) 3d nyomtatás (19) adat (14) adatbázis (13) adminisztráció (36) adó (16) adókedvezmény (13) adósság (12) adósságválság (12) agy (21) akkreditált innovációs klaszter (24) akkumulátor (11) akvizíció (17) alap (12) alapkezelő (15) alapkutatás (18) alkalmazás (47) alkoss (103) államadósság (12) állami támogatás (15) állás (11) amazon (21) amerika (13) android (101) android market (10) apple (158) applikáció (12) árbevétel (34) archiválás (19) ásványvíz (11) atm (11) átutalás (11) audi (31) audit (46) autó (12) autóipar (147) a kelet bajnokai (15) bank (175) banki (30) banki szolgáltatás (13) banki üzletfejlesztés (49) bankkártya (23) bankszektor (17) bbc (13) befektetés (97) befektető (68) beruházás (152) beszállító (15) beszerzés (12) betegség (10) bevétel (28) bevezetés (13) big data (11) biotechnológia (33) birodalmi lépegető (17) bírság (13) biztonság (27) biztosítás (20) biztosító (97) blackberry (17) blog (58) bmw (30) böngésző (11) bővítés (12) brand (15) budapest (17) budapest bank (16) business development (22) canon (43) cba (11) cebit (10) cég (28) cégcsoport (18) cégérték (12) cellum (20) ces (20) chip (11) cig (11) cig pannónia (12) cisco (16) citibank (11) coca cola (13) cséfalvay zoltán (27) csőd (11) csr (21) csúcstechnológia (16) daimler (16) darpa (12) debrecen (17) debreceni egyetem (10) dell (13) deloitte (10) demján sándor (10) design (11) digitális (10) digitalizálás (20) díj (20) díjátadó (15) docuworld (16) dokumentum (14) dokumentumkezelés (106) döntés (11) dwp (17) dwp akadémia (32) e-számlázás (10) edutus (18) egészségügy (30) egyetem (28) együttműködés (50) együttműködési megállapodás (14) eit (11) eladás (13) elektromos autó (31) elektromos jármű (11) elektronikus aláírás (26) elektronikus számla (10) elektronikus számlázás (47) elektronikus ügyintézés (16) élelmiszer (14) élelmiszeripar (10) elemzés (13) eli (24) eljárás (14) ellenőrzés (19) előrejelzés (111) előrejelzések (187) energetika (11) energiahatékonyság (13) eredmény (15) ericsson (12) érintőképernyő (12) erőforrás (11) erp (10) erste (10) értékesítés (70) eszköz (24) eu (22) európa (18) európai bizottság (13) európai innováció (10) európai innovációs és technológiai intézet (16) európai unió (24) export (10) e kereskedelem (13) facebook (169) fejleszt (15) fejlesztés (523) fejlesztési forrás (14) fejlesztési tanács (12) fejlesztési ügynökség (18) fejlesztéspolitika (31) fejlesztő (40) fejlődés (21) feldolgozás (10) felfedezés (14) felfedezések kora (10) felhasználó (48) felhasználói élmény (11) felhő (45) fellegi tamás (18) felmérés (12) felsőoktatás (10) feltaláló (11) felvásárlás (16) fenntartható (16) fenntarthatóság (52) finanszíroz (12) finanszírozás (176) fizetés (20) fizetési megoldás (17) fodor zoltán (38) fogyasztás (17) fogyasztó (49) folyamat (19) folyamatinnováció (17) folyamatmenedzsment (27) ford (26) forrás (95) fujitsu (17) funkció (13) gamification (11) garancia (14) gazdaságfejlesztés (33) gazdaságfejlesztési operatív program (10) gazdasági növekedés (31) gdp (38) ge (13) general motors (21) gm (13) gmail (23) google (275) google (10) google tv (12) google üzletfejlesztés (31) gop (18) gps (15) gránit bank (22) gyarapíts (103) gyártás (17) gyártó (18) gyógyszeripar (13) győr (11) hálózat (27) hass (112) hass alkoss gyarapíts (19) hatékonyság (12) hibrid (18) hír (12) hirdetés (16) hírös (17) hírportál (28) hita (10) hitel (65) hitelezés (16) hitelintézet (14) hitelkártya (10) hp (16) hr (19) htc (17) huawei (13) hungarikum (11) ibm (54) idszsz (13) ind (12) index (17) india (16) induló vállalkozás (16) infokommunikáció (11) informatika (37) informatikai fejlesztés (11) ingyen (45) ingyenes (72) inkubátor (10) inkubátorház (32) inndex (128) innomax (10) innováció (1921) innovációmenedzsment (22) innovációpolitika (10) innovációs (457) innovációs alap (62) innovációs audit (75) innovációs blog (36) innovációs díj (72) innovációs eredmény (12) innovációs érték (11) innovációs folyamat (18) innovációs hírportál (22) innovációs hivatal (41) innovációs index (163) innovációs járulék (20) innovációs jelentés (10) innovációs képesség (21) innovációs klaszter (20) innovációs konferencia (35) innovációs központ (55) innovációs nagydíj (19) innovációs nap (14) innovációs pályázat (33) innovációs politika (15) innovációs portál (14) innovációs potenciál (13) innovációs program (13) innovációs projekt (18) innovációs rendszer (19) innovációs stratégia (35) innovációs szakértő (12) innovációs szövetség (38) innovációs teljesítmény (18) innovációs tevékenység (40) innovációs ügynökség (33) innovációs verseny (22) innováció 2.0 (11) innováció blog (100) innováció hírportál (24) innováció konferencia (26) innováció portál (45) innováció tanfolyam (11) innovál (12) innovation (25) innovation 24/7 ranking (10) innovatív (584) innovatív bank (12) innovatív cég (101) innovatív kkv (16) innovatív magyar cég (33) innovatív magyar vállalkozás (29) innovatív megoldás (30) innovatív ötlet (14) innovatív szolgáltatás (11) innovatív technológia (14) innovatív termék (20) innovatív unió (11) innovatív vállalkozás (62) innovátor (27) intel (19) internet (68) invitel (17) ios (28) ipad (35) iphone (101) iratkezelés (51) iratkezelési tanfolyam (13) irat és dokumentumkezelési szakmai szövetség (21) isten pénze (29) it (13) itunes (12) japán (21) játék (10) jeremie (44) jeremie program (17) jog (31) jövő (32) jüan (11) k+f (17) kamara (12) kamera (21) kampány (12) kapacitás (10) kedvezmény (23) képzés (52) kereskedelem (12) kereskedelmi és iparkamara (12) kereskedő (12) kereső (12) keretösszeg (13) készülék (15) kezdeményezés (11) kiállítás (19) kickstarter (13) kifejlesztés (10) kifizetés (27) kihívás (16) kiírás (19) kijelző (17) kína (154) kínai (30) kínaiul (26) kínai piac (15) kisvállalkozás (24) kis és középvállalkozás (44) kis és középvállalkozások (19) kitörési pont (20) kkv (234) kkv finanszírozás (24) kkv innováció (15) kkv szektor (33) klaszter (102) kockázat (32) kockázati tőke (46) kockázati tőkealap (12) kód (12) kölcsön (11) költség (16) költségcsökkentés (14) költségvetés (19) kombinált mikrohitel (13) kommercializáció (11) kommunikáció (28) koncepció (10) konferencia (132) konstrukció (12) konzorcium (12) kormány (21) környezetbarát (27) környezettudatosság (12) környezetvédelem (26) közigazgatás (13) közösség (45) közösségi (18) közösségi hálózat (14) közösségi média (27) közösségi oldal (44) közösségi portál (14) kreatív (74) kreativitás (76) kupon (15) kutatás (226) kutatás-fejlesztés (95) kutatásfejlesztés (12) kutatási eredmény (13) kutatási és technológiai innovációs alap (13) kutatási projekt (11) kutatás fejlesztés (202) kutató (110) kutatócsoport (15) kutatóintézet (24) kutatóközpont (21) kütyü (12) k f (46) laptop (15) leginnovatívabb (53) lehetőség (15) lg (25) lidl (10) lízing (12) lte (19) magyar (33) magyarország (47) magyar cég (19) magyar fejlesztés (21) magyar fejlesztési bank (17) magyar gazdaság (12) magyar innováció (266) magyar innovációs index (58) magyar innovációs nagydíj (15) magyar innovációs szövetség (88) magyar kkv (13) magyar piac (20) magyar posta (17) magyar startup (34) magyar szürke (34) magyar szürkeállomány (62) magyar telekom (51) magyar termék (18) magyar tudományos akadémia (16) magyar üzletfejlesztési társaság (28) magyar vállalkozás (17) márka (60) marketing (138) marketinges (10) marketinginnováció (18) mastercard (39) máv (14) média (13) megállapodás (12) megatrend (39) megatrendek (307) megoldás (53) megosztás (10) megszorítás (10) megtakarítás (21) megtérülés (10) megújuló energia (20) menedzsment (15) mercedes (19) mesterséges intelligencia (25) mfb (20) microsoft (119) mikrohitel (16) mikrovállalkozás (25) minőség (16) minősítés (21) misz (13) mobil (111) mobilalkalmazás (14) mobilfizetés (41) mobilinternet (26) mobilitás (10) mobilpiac (11) mobilszolgáltató (42) mobiltárca (10) mobiltelefon (49) mobil eszköz (10) modell (26) modern üzleti tudományok főiskolája (13) mol (20) molnár ágnes (14) motorola (20) mta (11) munkacsoport (12) munkahelyteremtés (13) nagyvállalat (21) nagy ő (15) nanotechnológia (35) napelem (17) napi (111) nasa (17) nav (16) navigáció (11) near field communication (10) nemzeti fejlesztési minisztérium (19) nemzeti fejlesztési ügynökség (113) nemzeti innovációs hivatal (63) nemzeti külgazdasági hivatal (15) nemzeti kutatási és technológiai hivatal (20) nemzeti üzletfejlesztési díj (38) nemzetközi üzletfejlesztési díj (87) nestlé (10) netflix (12) netlock (22) nexon (12) nextent (21) nfc (42) nfc technológia (10) nfü (59) nielsen (10) nih (16) nissan (10) nkth (20) nokia (43) növekedés (71) nyereség (12) nyílt innováció (10) nyomtató (10) officium generale (10) okostelefon (204) oktatás (60) önerő (12) önkormányzat (10) online (48) online marketing (20) online szolgáltatás (35) online vásárlás (11) opel (13) operációs rendszer (26) operatív program (95) oracle (11) ötlet (53) otp (31) otp bank (17) pálinkás józsef (14) pályázat (371) pályázati felhívás (25) pályázati forrás (10) pályázati kiírás (39) pályázati pénz (14) pályázati rendszer (34) pályázó (18) pannon novum (11) papírmentes iroda (20) paypal (21) paypass (14) pdf (10) pécs (13) peking (13) pénz (30) pénzintézet (34) pénzügy (26) pénzügyi szolgáltatás (12) pepsi (10) piac (104) piaci bevezetés (11) piaci részesedés (17) piacképes (12) piacképes termék (12) piacvezető (19) platform (29) porsche (15) portál (32) portfólió (15) portfolion (10) prezi (20) profit (12) program (27) projectmine (13) projekt (188) projektmenedzser (10) prototípus (19) qr-kód (12) qr kód (12) recesszió (14) régió (24) regionális (26) regionális fejlesztés (24) regionális fejlesztési tanács (22) regionális fejlesztési ügynökség (13) regionális innováció (13) reklám (19) renault (12) rendezvény (40) rendszer (13) richter (17) robot (16) samsung (85) sanghaj (13) sanoma (12) sap (15) siemens (14) siker (22) siri (10) skype (28) sms (22) sokk (22) sokkoló (20) sony (29) spotify (10) start-up (16) startup (155) startup vállalkozás (11) stimulál (32) stimuláljuk (27) stratégia (81) stratégiai együttműködés (12) szabadalmak (10) szabadalom (41) szabályozás (16) szabó gábor (13) szakértő (44) szakképzés (10) szakmai konferencia (13) számítási felhő (14) számítógép (20) számla (17) széchenyi kártya (12) széchenyi terv (21) szeged (12) szellemi tulajdon (21) szellemi tulajdon nemzeti hivatala (15) szentkirályi (13) szenvedélyes innováció (22) szenzor (12) szervezet (23) szervezetfejlesztés (37) szerződés (18) szkennelés (14) szoftver (12) szolgáltatás (290) szolgáltatásfejlesztés (20) szolgáltatások (10) szolgáltató (27) szuperlézer (12) szürkeállomány (58) táblagép (48) tablet (32) takarék (10) takarékbank (18) takarékszövetkezet (22) találmány (43) támogatás (191) támogató (11) támop (12) tanácsadás (25) tanácsadó (36) tanfolyam (72) tanulj (11) tanulj kínaiul (56) tanulmány (19) tanúsítás (15) társadalmi felelősségvállalás (11) tartalom (11) távközlés (11) technológia (401) technológiafejlesztés (11) technológiai fejlesztés (48) technológiai innováció (54) technológiai megoldás (12) technológia fejlesztés (11) technológia transzfer (13) telekom (52) telekommunikáció (20) telenor (44) televízió (12) teljesítmény (24) tendencia (11) terjeszkedés (11) termék (302) termékcsalád (12) termékek (13) termékfejlesztés (232) termékpaletta (14) termékportfólió (11) termelés (18) terminál (11) terv (11) tesco (49) tesla (16) teszt (13) tőke (32) tőkealap (10) tőkebefektetés (14) törvény (11) továbbképzés (10) toyota (22) tőzsde (13) tranzakció (18) trend (296) trendek (235) tudás (10) tudomány (33) túlélés (13) twitter (48) t mobile (28) ügyintézés (20) ügynökség (11) ügyvitel (17) új (11) újdonság (136) újítás (48) új fejlesztés (13) új modell (10) új piac (22) új széchenyi terv (116) új szervezet (13) új szolgáltatás (58) új technológia (39) új termék (183) új termékek és szolgáltatások (66) új üzleti modell (34) unió (13) uniós forrás (45) uniós pályázat (15) uniós támogatás (46) űrkutatás (10) usa (10) ustream (19) úszt (28) üzemeltetés (14) üzlet (56) üzletfejlesztés (1344) üzletfejlesztési (56) üzletfejlesztési audit (14) üzletfejlesztési díj (193) üzletfejlesztési igazgató (27) üzletfejlesztési irány (129) üzletfejlesztési irányok (150) üzletfejlesztési menedzser (44) üzletfejlesztési portál (54) üzletfejlesztési vezető (15) üzletfejlesztő (50) üzleti (12) üzleti célú innováció (13) üzleti élet (15) üzleti folyamat (42) üzleti innováció (483) üzleti környezet (13) üzleti lehetőség (10) üzleti modell (39) üzleti terv (10) vállalat (11) vállalatirányítás (10) vállalatirányítási rendszer (12) vállalati innováció (40) vállalkozás (181) vállalkozásfejlesztés (122) vállalkozásfejlesztési alapítvány (12) vállalkozásfejlesztési pályázat (10) vállalkozó (41) válság (110) válságkezelés (17) válságról válságra (42) vásárlás (25) vásárló (19) védjegy (12) verizon (10) verseny (84) versenyelőny (54) versenyképes (52) versenyképesség (303) versenyképességi tanács (10) versenytárs (32) vezető (27) visa (16) vissza nem térítendő támogatás (15) vodafone (69) volkswagen (17) volvo (11) vonalkód (13) vosz (10) web (19) webáruház (11) weboldal (14) webshop (13) wifi (16) windows (12) windows 8 (12) windows phone (14) workshop (15) yahoo (12) youtube (28) zöld iroda (10) Címkefelhő

Linkblog

KKV vállalkozásfejlesztés

2010.06.27. 14:38 Üzletfejlesztés

"Így szerezz új ügyfeleket!

Felesleges reklámok, hirdetések helyett stratégiai gondolkodásra biztatja az értékesítési nehézségekkel küzdő kkv-kat egy hazai vállalkozásfejlesztési iroda. A cég szakemberei a területi kereskedelmi és iparkamarákkal együttműködve ingyenes előadásokon mutatják be a folyamatos és célzott kommunikációban rejlő lehetőségeket.

Miközben a hazai kkv-k kiváló termékeket, szolgáltatásokat kínálnak, az értékesítés és a piacszerzés többségüknek gondot jelent - véli Leczki Zoltán, a Marketing Univerzum tanácsadója. A fő probléma, hogy a cégek az azonnali értékesítésre koncentrálnak: méregdrága hirdetések segítségével próbálnak mihamarabb túladni termékeiken, ami sokszor nem vezet eredményre. "Fontos, hogy a kisvállalkozók elsőként ne az eladásra, hanem a kapcsolatok kiépítésére és elmélyítésére fókuszáljanak. Tehát folyamatként tekintsenek az ügyfelekkel való kommunikációra, amely a későbbiekben vásárlást eredményezhet" - hangsúlyozza a szakértő.

A potenciális ügyfelek felkutatásához, megnyeréséhez szükséges stratégia persze cégenként és ágazatonként is eltérő, ezért a marketingszakember előadásai során példákon keresztül mutatja be a kapcsolatépítés egyes iparágakban alkalmazható fortélyait.

"Új autóknál igen kicsi a kereskedők árrése, a szalonok többsége mégis ezek értékesítésre fókuszál. Marketingbüdzséjüket az újautó-eladások pörgetése viszi el, miközben szervizeik bevételt termelhetnének" - vázol egy igen gyakori hibát Leczki. A szakember már több autószalonnak dolgozott, így egy vidéki KIA márkakereskedésnek is segített a piacépítésben. A kapcsolatépítés első lépése ekkor is a vállalkozás célcsoportjának feltérképezése volt, majd a szalon munkatársai a potenciális ügyfelek körében kedvelt bevásárlóközpontoknál, élelmiszerüzleteknél léptek akcióba. Az értékesítők gyors felmérések során információt gyűjtöttek a célközönségről, és a leendő ügyfelek elérhetőségeit megszerezve hozzáfogtak egy saját adatbázis kiépítéséhez. A válaszokért cserébe szervizben beváltható kuponokat kaptak az érdeklődők, így - másfél-két hónapos folyamatos marketingmunka után - már két műszakban tudott dolgozni a műhely.

A kapcsolatépítés Leczki szerint az újautó-eladásokat is jelentősen növelte. A szervizbe érkező ügyfelek jobban megismerték a márkát, kipróbálták a kocsikat, így amikor autójuk cseréje mellett döntöttek, nagyobb eséllyel választották a szalonban megismert járműveket. "Egy hirdetés csak azoknak szól, akik épp új jármű vásárlását tervezik. Ráadásul nagyon költséges is, hiszen a megfelelő eredmény érdekében folyamatos reklámozásra van szükség, vagy pedig olyan kedvezménnyel kell előrukkolni, ami nem feltétlenül kifizetődő a vállalkozásnak. Sokkal jobb módszer, ha az új autót nem azonnal próbáljuk eladni, inkább a szervizen keresztül "hozzuk be" az ügyfeleket. Egyrészt mert erre előbb van igény, másrészt pedig így kisebb ellenállásba ütközünk" - magyarázza a szakértő. A legfontosabb tehát, hogy a cég személyes kapcsolatot építsen ki, és folyamatosan kommunikáljon vásárlóival, valamint - ha szükséges - hírlevelek, levelek, sms-ek segítségével tartsa a kapcsolatot ügyfeleivel."

/Forrás: vállalkozói negyed/
 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing stratégia folyamat értékesítés termék kkv kapcsolatépítés kkv vállalkozásfejlesztés stratégiai gondolkodás vállalkozásfejlesztési iroda marketing univerzum leczki zoltán marketingmunka

A bejegyzés trackback címe:

https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr542113562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.