Nem üzleti innováció - tipikus üzletfejlesztés:
Gázt és áramot is szolgáltatna a Magyar Telekom
A Magyar Telekom sajtóközleményben jelentette be, hogy szolgáltatási körének további bővítése érdekében kezdeti lépéseket tesz a magyar kiskereskedelmi villamosenergia- és földgázpiacra történő belépéshez.
A Magyar Telekom stratégiai célkitűzése, hogy meglévő képességeit kihasználva új üzleti területekre történő belépéssel növelje bevételeit. A társaság úgy döntött, hogy a magyar kiskereskedelmi energiapiacon kiterjedt értékesítési hálózatára építve földgáz és villamosenergia viszontértékesítésbe kezd.
A piaci reakciók és az ügyfél-elégedettség felmérése érdekében a Magyar Telekom első lépésben 2010. áprilistól lakossági és üzleti ügyfeleinek csak meghatározott körében indít villamosenergiai- és földgázpiaci szolgáltatást. Csak ezután, 2010 második félévében mérlegelik az energiapiaci szerepvállalás további lehetőségeit.
A magyar villamosenergia- és földgázpiaci liberalizáció 2009. júliusi lezárása lehetővé tette, hogy a vállalat nagykereskedelmi partnerrel megállapodást kössön, és így a viszontértékesítéshez megfelelő mennyiségű villamosenergia és földgáz álljon rendelkezésére. A Magyar Telekom meglévő ügyfelei számára összekapcsolt termékként, a telekommunikációs szolgáltatásait kiegészítve fog villamosenergia és földgázszolgáltatást kínálni.
/Forrás: portfolio.hu/