Üzletfejlesztés: új értékesítési csatorna bevezetése.
Mindenki úgy próbálja még érvényesíteni gazdasági érdekeit, ahogy tudja és ahogy a jogszabályok, meg a gazdasági helyzet engedi. (Rövid kitérő: érdekes lenne megvizsgálni, hogy mikor melyik korlát érvényesül erősebben - napjainkban talán a gazdasági lehetőségek a legerősebbek...)
Lehet, hogy ez tudatosult a magyar tejpiac kínálati oldalának egyes szereplőiben is, amikor a hagyományos értékesítési útvonalak helyett új megoldásokat kerestek személyes/vállalkozási céljaik elérése érdekében >>>.
Mivel a korábbi értékesítési csatorna nem volt kielégítő, nem nyújtott elegendő jövedelmet a termelőnek, rákényszerült, hogy más utat keressen boldogulásához: saját maga vette kézbe a kereskedelmet is, szemmel láthatóan sikeresen.
Hányan követik a példát?