Új utakon járnak az Y-generációs nők
Az Y-generációba tartozó nők - vagyis azok, akik a 80-as évek után születtek - képzettebbek és magabiztosabbak, mint anyáik, vagy nagyanyáik voltak. Abban is úttörők, hogy a párkapcsolatban élők közül kétharmaduk legalább annyit, vagy többet keres, mint a párja - derül ki a PWC globális felméréséből.
Az Y-generáció hölgyeinek magabiztosságát többek között az is jelzi, hogy az idetartozók mintegy fele azt gondolja, munkahelyén a ranglétra legfelső fokát is elérheti, bár azzal tisztában vannak, hogy lehetőségeik még mindig elmaradnak a férfiakétól - áll a PWC globális felmérésében.
Nem meglepő tehát, hogy 53 százalékuk a szakmai előmeneteli lehetőségeket tekinti a legvonzóbb munkáltatói tulajdonságnak. A legmagabiztosabbak a brazil, az indiai és a portugál nők, a legkevésbé magabiztosak a japán, a kazahsztáni és a német hölgyek.
Az Y-generációhoz tartozó nők abban is úttörők, hogy a párkapcsolatban élők közül kétharmaduk legalább annyit, vagy többet keres, mint a párja. Ezeknek a nőknek számít, milyen a munkahelyük, teremt-e értéket a vállalat, igénylik a nemzetközi tapasztalatszerzés lehetőségét, és fontos számukra az elfogadó vállalati kultúra - állapítja meg a felmérés. (Inforádió)
Trendek, megatrendek, előrejelzések, üzletfejlesztési irányok - Új utakon járnak az Y-generációs nők
2015.04.14. 11:27 Üzletfejlesztés
Szólj hozzá!
Címkék: trendek nő felmérés párkapcsolat előrejelzések irány hölgy magabiztosság munkáltató ranglétra üzletfejlesztés vállalati kultúra megatrendek y-generáció képzettebb
A bejegyzés trackback címe:
https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr537367124
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.