Csattanós válasz a gépromboló Gyulai Ivánnak (A gépromboló: Gyulai Iván nem hisz az innováció mindenhatóságában >>>) - az üzleti innováció a fenntarthatóság és ésszerűbb fogyasztás irányába is hathat (jelen esetben épp annak, aki szereti a kólát).
Jön a zöld kóla, csak nem ide
Aki kólás, az mind pontosan tudja, mekkora érvágás volt a glükóz-fruktóz szirup megjelenése egyes piacokra szállított Coca Colában, most pedig egy merőben új édesítésű kóla kezd elterjedni, a divatos, kalóriamentes sztíviával édesített változat, a Life.
Muthar Kent, a Coca Cola vezérigazgatója jelentette be, hogy az idén Argentínában már értékesített termék jövőre az USA-ban is piacra kerül.
A termék Argentínában a klasszikus piros helyett zöld cimkével került forgalomba. A bővítés nem feltétlenül véletlen, az iparág diétás termékeinek eladásai az elmúlt egy évben 6,8 %-al estek vissza.
Magyarországon egyelőre nem tervezik a Life bevezetését. - tudtuk meg a Coca Cola Magyarország kommunikációs vezetőjétől. (Origo)