Az innovációé a jövő az energiaital-piacon (x)
Annak ellenére, hogy hirdetésként jelent meg, fontos információkat tartalmaz (annak, akit ez érdekel...)
Az OXXO Energy mutatja az irányt! Ha egy üdítőt csak szomjunk csillapítására nyitnánk ki, maga az üdítőital-kategória sem létezne. Ám az embernek sokféle szükséglete van, melyek közül az egyik legfontosabb az örömforrások keresése, ami nélkül gyaníthatóan nem lennénk sokkal többek, mint gépek. Sokszor vágyunk egy kis változatosságra és valami apró örömre, jutalomra, amit a kedvenc ízek újrakóstolása – vagy az új zamatok kipróbálása – ad meg nekünk.
Az tehát világos, hogy többet várunk el egy üdítőtől, mint pusztán szomjunk csillapítását. Ezen elvárásokat szélesítette ki a sportitalok megjelenése, amelyek a sportolás közben fellépő folyadékveszteség pótlását összekötötték a vitaminok és egyéb hasznos anyagok bevitelével. Az energiaitalok – melyekről kevéssé köztudott, hogy B- és C-vitamintartalmuk igen magas – viszont már jobban elszakadnak a szomjoltástól, hiszen fő ígéretük nem ez, hanem az élénkítés. Éppúgy, mint a kávénál, csak épp ezen termékkategóriának nem alakult ki az a fajta szertartásossága, ami a kávézást körülveszi, éppen ellenkezőleg: az egyszeri fogyasztó általában csak simán ledönti a jéghideg folyadékot. És ennek nem az az oka, hogy az energiaitalok kezdetben főként ún. tutti-frutti ízben voltak kaphatók (olasz kifejezés, jelentése kb. “vegyes gyümölcs“, tartalma az egyes országokban eltérő, általában szilva, barack, meggy, mazsola és datolya egyvelegét értik alatta). Az energiaitalok fejlesztése ma már messze képes lenne meghaladni ezt az ízvilágot, a prémium energiaital-szegmensben – az OXXO Energy, a természetes ásványvíz alapú energiaitalok gyártója termékein kívül – mégis alig akad olyan energiaital, amely ne tartalmazná alapízként a tutti-fruttit. Miközben a különböző gyümölcsízesítések az energiaitalok forgalmának közel 25%-át produkálják, és ez a tendencia megfigyelhető a víz- és sörpiac esetében is.
Az OXXO energiaitalok új generációja viszont – úttörőként – szakít ezzel a tradicionális felfogással: új, gyümölcsös receptúrái egyedi ízkobinációkkal és különleges hozzáadott összetevőkkel egyben az élénkítő hatást is bíztosítják (32mg/100ml koffeintartalommal). A vállalat bodza-mentás és kékszőlő-szedres termékei olyan merész újítások, amelyek teljesen átírhatják az energiaital-piaccal szemben támasztott fogyasztói elvárásokat. Legújabb termékük, az OXXO Wild energiaital az élénkítő komponensek mellett ráadásul hétféle egyéb nővényi kivonatot is tartalmaz, mint például az aloe vera, a zöld tea vagy a gingko. Az energiaitalok következő generációja tehát minden bizonnyal az új, fantáziadús ízekre és a különböző hatásmechanizmusokra építő funkcionális italok lesz. (Hajdupress)
****
Innovatív cég? Pályázzon az Üzletfejlesztési Díjra!
Innovatív cég? Termékfejlesztés? Szolgáltatás? Új értékesítési csatorna? Szervezeti kultúraváltás? Marketingújítás? Folyamatinnováció?
A Díj a sikeres üzleti újításokkal rendelkező magyar vállalkozásokra koncentrál és nem csak díjaz, hanem elmondja, hogy mitől sikeresek!
Első alkalommal került átadásra a Nemzetközi Üzletfejlesztési Díj >>>
Üzletfejlesztési Díj 2014 - hamarosan meghirdetésre kerül a második verseny >>>