Elektronikus ügyintézés szakértő - DWP Akadémia ÚJ KÉPZÉS
Napjaink agresszíven és hihetetlenül gyorsan változó üzleti világában jelentős előnyre tehet szert, aki ügyintézését gyorsabbá, pontosabbá, szervezettebbé tudja tenni: a rendelkezésre álló eszközökkel, módszerekkel elektronikusan is meg tudja támogatni. De melyek is az elektronikus ügyintézés lehetőségei?
Az elektronikus ügyintézés alapjaiban változtatja meg a szervezetek közötti verseny jellegét, az erre való áttérés nagyon fontos lépés, mérföldkő a cégek életében. Napjainkban ez az áttérés a nem egyszerűen versenyképesség, hanem gyakran az életben maradás feltétele - ismerik fel a vállalkozások, cégek és egyéb szervezetek.
Az elektronikus ügyintézés iránti rohamosan növekvő igény kielégítésére készítette el a DWP Akadémia "Elektronikus ügyintézés szakértő" képzését.
A tanfolyamon lépésről lépésre bemutatjuk, hogyan érdemes megvalósítani az elektronikus ügyintézést, hogyan kell végrehajtani annak egyes elemeit, hogyan juthatunk túl a buktatókon és válhat vállalkozásunk sikeressé általa – vagy hogyan juthat túl a válságon.
Időpont: 2013. november 28.., csütörtök
Helyszín: Rubin Wellness és Conference Hotel, 1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3. (A budai zöldövezetben fekvő alpesi stílusú Rubin Wellness és Conference Hotel belvároshoz közeli, de mégis kellemes, nyugodt környezetet kínál tanfolyamunkhoz).
A tanfolyam ellenértéke: HUF 35.000,- /fő + ÁFA + vizsgadíj – kedvezményes bevezető ár HUF 19.000,- + ÁFA/fő.
Vizsgadíj: HUF 10.000,- +ÁFA/fő (vizsgadíj és az elvégzést igazoló tanúsítvány) – kedvezményes vizsgadíj – HUF 5.000,- (kedvezményes határidőn belüli jelentkezés esetén a vizsga ellenértékének 50 %-át ajándékba adjuk Önnek).
Szakértői névjegyzékbe kerülve kiemelkedhet szakmájában - támogatva cége erőfeszítéseit is!