Tesco Online Insight
Az áruházlánc Nagy-Britanniában úgynevezett "online-insight" portál kifejlesztésén dolgozik. A szolgáltatás célja, hogy a beszállítók könnyen és gyorsan tudjanak adatokhoz jutni a vásárlási trendekről.
A TC próbaverzióját már használatba is vette néhány vállalat, pl. az Innocent, a Nestlé, vagy az Unilever - írja a Marketing Week.
"Már most remek visszajelzéseket kaptunk a rendszert kipróbáló szállítóktól. Sokan említették, hogy az előrejelzésekhez szükséges információk máris elkezdték megváltoztatni a munkamódszereiket" - mondta Tony Mitchell, a cég ellátási lánc igazgatója.
Mindemellett a Tesco saját marketing aktivitásáról sem feledkezett meg. Májusban indult a cég új kampánya, amelynek fókuszában saját élelmiszerei állnak. (MarketingInfo)
Meglepően innovatív a Tesco odakünn - A Biodalmi Lépegető üzleti innovációja a beszerzés másik végén lévőknek
2012.06.12. 05:31 Üzletfejlesztés
Szólj hozzá!
Címkék: marketing kampány portál szolgáltatás tesco innováció visszajelzés unilever nestlé birodalmi lépegető innovatív szállító innocent üzleti innováció tesco online insight próbaverzió saját élelmiszer
A bejegyzés trackback címe:
https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr44582251
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.