Egy startup fizet az áruházi fotókért
A Quri nevű amerikai vállalkozás fizet a vásárlóknak, ha feltöltik az áruházakban készített fotókat a termékekről. A nagyobb cégek sok pénzt hajlandóak fizetni azért, hogy ellenőrizzék, hova kerülnek termékeik az áruházakban, megfelelően vannak-e elhelyezve, elég hangsúlyos helyen vannak-e.
A San Franciscóban alapított startup arra vállalkozott, hogy a vásárlókat is bevonja ennek ellenőrzésébe, így nem kell a nagy cégeknek külön alkalmazottakat tartani erre, vagyis olcsóbban megússzák az ellenőrzést. Az ötlet egyszerű: szinte mindegyik mobilon van már kamera, vásárlás közben csak le kell fényképezni az adott termékeket és fel kell tölteni az erre kialakított felületre. A Quri összegyűjti a fotókat és eljuttatja a nagy cégeknek, majd fizet a vásárló PayPal számlájára néhány dollárt.
Az iPhone-ra és iPadre már egy EasyShift nevű alkalmazáson keresztül is fel lehet tölteni a képeket. A nagyobb cégeknek azért éri meg, mert vásárlók ezrei töltheti fel folyamatosan a képeket, így állandóan ellenőrizhetik a termékek helyét, állapotát, tudják mikor kell szállítani, mert kevés van már, és azt is láthatják, hogyan fogy a termék. (Index)
Startup - ötlet, üzlet, üzletfejlesztés
2012.06.02. 08:37 Üzletfejlesztés
Szólj hozzá!
Címkék: mobil paypal iphone startup kamera ötlet termék vállalkozás vásárló ellenőrzés ipad üzletfejlesztés quri feltöltik easyshift
A bejegyzés trackback címe:
https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr664560646
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.