Közösségi élménnyé tenné a tévézést a UPC
Elindította első közösségi televíziós alkalmazását Hollandiában a UPC: a TV Buzz megmutatja, hogy mely műsorokról beszélnek a legtöbbet a közösségi oldalakon. Magyarországon is számítani lehet a szolgáltatásra.
A TV Buzz megméri a Facebookon, a Twitteren és a holland Hyves közösségi oldalon az egyes tévéműsorokkal kapcsolatos bejegyzések, aktivitások számát, ez alapján pedig egy olyan rangsort állít fel, amelyből első ránézésre látszik, hogy mely programok generálják a legnagyobb "nyüzsgést" a közösségi felületeken - adta hírül a BroadbandTVNews.com.
A UPC szóvivője a portálnak elmondta: ha kíváncsiak vagyunk arra, hogy mi történik a műsorok körül a közösségi oldalakon, egy kattintással megtekinthetjük az összegyűlt social tartalmakat. A szolgáltatás 15 másodpercenként frissül. Persze magunk is beszállhatunk a hírverésbe, ha belépünk valamelyik közösségi oldalra és közzéteszünk egy bejegyzést valamelyik televíziós programmal kapcsolatban. Ismerőseinket is meghívhatjuk a szolgáltatásba - tette hozzá a szóvivő.
A TV Buzz hetente egy top 10-es rangsort is felállít, amelyből kiderül, hogy az elmúlt időszakban mely műsorok generálták a legtöbb közösségi tartalmat.
Az alkalmazás a cég tájékoztatása szerint hamarosan a UPC egyéb piacain is elérhető lesz, és minden meglévő és új UPC platformba valamint alkalmazásba integrálják. Szűcs László, a UPC Magyarország kommunikációs igazgatója ezzel kapcsolatban kérdésünkre elmondta: számítanak arra, hogy hazánkban is megjelenik a szolgáltatás, arról azonban egyelőre nincs információjuk, hogy mikor. (MédiaInfo)