Bővíthető a marketing eszköztár
Magyarországon is elérhetővé vált az LG Electronics EzSign digitális kijelző-technológiája, amely egy televíziós műsorsugárzással kiegészített digitális reklámtechnikai rendszer. A megoldás kis- és középvállalatoknak, köztük elsősorban éttermeknek, bároknak, kávézóknak, orvosi rendelőknek kínál egyszerű és költséghatékony marketingeszközt.
“A gazdasági válság hatásaként a kis- és középvállalatok folyamatosan csökkentik beruházásaikat. Úgy gondoljuk, hogy az LG új reklámtechnikai megoldása egy alternatívát nyújt a kis- és középvállalkozások tulajdonosainak, akik költséghatékony és egyedi igényeiknek megfelelő kijelzőt szeretnének. Az LG EzSign abban segít, hogy használatával könnyen és gyorsan, bárki által elkészíthető üzenetek jelenjenek meg a cég különböző helyeken elhelyezett televízióin. A rendszer előnye, hogy az aktuális televíziós program vonzza a nézők figyelmét, akik így folyamatosan látják a tulajdonos hirdetéseit is a képernyő szélén” – nyilatkozta Mikó András az LG Electronics Magyar Kft. üzleti megoldásokért felelős marketing menedzsere.
Az EzSign tv az LG első olyan digitális reklámtechnikai megoldása, amely televízió is egyben. A tv funkció külön hardver hozzáadása nélkül működik a reklámokhoz való tartalmak pedig egyszerűen előállíthatóak. A készülékhez adott szoftver rendkívül könnyen használható sablonokat tartalmaz a különböző szektorok igényeihez igazodva. A felhasználók az LG EzSign Editor szerkesztőprogrammal könnyedén személyre szabhatják a megjeleníteni kívánt tartalmakat. A felhasználóknak nincs más dolguk, mint egy számítógépen kiválasztani az ingyenes sablonok közül a nekik tetszőt, majd hozzáadni szövegeiket és képeiket, végül pedig feltölteni a tartalmat a kijelzőre egy USB meghajtón keresztül. (mmonline, rövidítve)
*****
Ha tetszett ez vagy másik bejegyzés, kérlek, hogy oszd meg ismerőseiddel!
Ha tetszik a blog, hívd fel ismerőseid, üzletfeleid figyelmét - ha nem: kérlek írj nekem, hogy javíthassak! info@uzletfejlesztes.hu vagy 30/600 31 26