Papírmentes iroda, fenntarthatóság és CSR - szakmai nap – 2011. 03. 03.
Konferenciánk célja, hogy a bemutassa a Papírmentes iroda jelen állapotát és a kapcsolatát a fenntarthatósággal, vállalati társadalmi felelősségvállalással (CSR).
Vezérgondolataink:
- Minden a papírmentes irodáról: mi a története a koncepciónak – honnan indult és mit mond MOST az elmélet?
- Mi valósult már meg az ígéretekből?
- Mennyire befolyásolja a régi gondolatot az új(abb) fenntarthatóság és társadalmi/vállalati felelősségvállalás elképzelések?
- Milyen elemekből állhat a koncepció, milyen eszközöket használhatunk és mik hozhat a közeli jövő?
- Milyen lépései vannak a bevezetésnek és ki segíthet nekünk?
Időpont: 2011. március 3. csütörtök, regisztráció kezdete: 9.30 óra – indítsuk egy kötetlen beszélgetéssel és egy kávéval, teával a rendezvényt! Első előadás: 10.00 óra.
A rendezvény helyszíne: Ujhelyi Terem (1012 Budapest Attila út 93. - A Déli pályaudvartól 5 percnyi sétára.)
Ellenérték: HUF 19.000,- + ÁFA (szünetekben frissítőkkel, ebéddel)
DOC jelentkezési lap - Papírmentes iroda a gyakorlatban >>>
ELŐADÓINK, TÉMÁINK
9.30 órától regisztráció (kávézzunk együtt!)
10.00-10.20 – Köszöntő, konferencia felvezető, az Irat- és Dokumentumkezelési Szakmai Szövetség Papírmentes iroda munkacsoportjának bemutatása – Fodor Zoltán, DocuWorld főszerkesztő
10.20-10.40 – Fenntarthatóság és vállalati társadalmi felelősségvállalás, mint új lendület a papírmentes irodának – Előadó: Kükedi Zsolt ügyvezető igazgató.
10.40-11.00 – Mit tud egy innovatív cég tenni a zöldebb jövőért, fenntarthatóbb világért? – Előadó: Pataki Tamás igazgató, Canon Hungária Kft.
11.00-11.20 – Szünet (frissítőkkel)
11.20-11.40 – Esettanulmány I.: Papírmentes iroda a Fókusz Takarékszövetkezetnél (a MAG Zrt. az általa kezelt és elbírált 10.000 Európai Uniós pályázat közül a legjobb 18-ba választotta a projektet) – Előadó: Fókusz Takarékszövetkezet.
11.40-12.00 – Egy megoldás, ami megmenti a fákat - és még a törvényi előírásoknak is megfelel – Előadó: Nagy Rita, kereskedelmi igazgató, DocuGroup Csoport.
12.00-12.20 – A CSR, a társadalmi felelősségvállalás gyakorlata a VODAFONE-nál, történeti kintekintéssel és a várható eredmények – Előadó: Intődy Gábor, CSR igazgató, VODAFONE Magyarország Zrt.
12.20-13.00 – Szünet (szendvicsebéddel és frissítőkkel)
13.00-13.20 – Nem csak papírkímélő, de gyors is : karakterfelismerés és adatkinyerés, dokumentumfeldolgozás – Előadó: Hajnal Csaba, ügyvezető igazgató, AKTÍV REKORD HUNGÁRIA Szoftverfejlesztő Kft.
13.20-13.40 – Papírmentesítés gyakorlatban: A „honnan”: a „papír” az üzleti folyamatokban. A „hova”: a papírmentesítés, a dokumentumdigitalizálás, folyamatautomatizálás – Előadó: Sasi Péter ügyvezető igazgató, ECM Consulting Kft.
13.40-14.00 – Munkafolyamatok papírigényének csökkentése és optimalizálásának első lépése: a szkennelés. Digitalizálás: tippek, trükkök, fortélyok – Előadó: Bajkó Csaba vezető tanácsadó, Szervízpark Kft.
14.00-14.20 – Esettanulmány II.: Papírmentes iroda bevezetés – tervezés, megvalósítás – és amire különösen figyelni kell: a lassító tényezők, a buktatók Előadó: egyeztetés alatt.
A konferencia résztvevői megkapják az Irat- és Dokumentumkezelési Szakmai Szövetség >>> Papírmentes iroda munkacsoport tanulmányának nyilvános változatát, annak elkészülte után (postai úton).
A konferenciacsomag résztvevői ellenérték HUF 19.000,- + ÁFA, amelyben a következőek találhatóak:
- egy félnapos vezetői "Papírmentes iroda" felkészítő a résztvevő cég helyszínén * (mit várhat a vezető, mit hoz a konyhára, milyen ráfordításokkal kell számolnia, hogyan kell felkészülni, mire kell odafigyelni a sikerhez?)
- ingyenes szakmai kiadvány (Konferencia Magazin – előző konferenciánk Magazinja az akkori jogszabályokkal, cikkekkel, bemutatkozásokkal Konferencia Magazin >>>) szakmai cikkekkel, kiállítói katalógussal, céges listákkal, szolgáltatásokkal és a dokumentumkezelésre, iratkezelésre vonatkozó jogszabályokkal,
- szünetekben frissítő, sütemény, álló szendvicsebéd,
- igény esetén külön személyes szakmai találkozók megszervezése adott előadóval (korlátozott időtartamban),
- 20 % kedvezmény a DocuWorld által a konferencia folytatásaként megrendezendő Papírmentes iroda II. - Pénz beszél konferencián illetve bármely egyéb konferenciánkon egy éven belül (a kedvezmény cégen belül átruházható),
- 10 % kedvezmény a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján induló Dokumentumkezelési Akadémia tanfolyamra >>> (A "Folyamatfejlesztés és dokumentumkezelés tanfolyam" kedvezménye cégen belül átruházható).
DOC jelentkezési lap - Papírmentes iroda a gyakorlatban >>>
* A "Papírmentes iroda vezetői felkészítőben" nem vehetnek részt szállítók, illetve nem budapesti cég esetén az utazási költséget téríteni szükséges!