Innovációs diákverseny a Henkelnél
A Henkel idén is meghirdette innovációs versenyét, amelyre két-, vagy háromfős csapatok jelentkezhetnek. Rájuk az online regisztráció után az a feladat vár, hogy kidolgozzák egy olyan Henkel termék koncepcióját, amely a 2050-ben élők igényeit szolgálja ki. Aki továbbjut az országos döntőkön az részt vesz az áprilisi berlini döntőn, a nyertesek díja pedig egy világkörüli út, valamint ezer euró értékű utazási utalvány. 40 év múlva használatos Henkel terméket kell kidolgozni azoknak, akik jelentkeznek a márka innovációs versenyére. December 13-ig lehet regisztrálni egy világkörüli út reményében a Henkelchallange.com oldalon.
A megmérettetésben 14 ország vesz részt, első alkalommal indulnak majd rajta az Ausztráliában, Kínában, Indiában, Malajziában, Horvátországban és Romániában élő diákok.
A tavalyi Henkel Innovation Challenge-en német csapat végzett az első helyen: Matthias Mittelsten Scheid és Tim Brüggemann egy innovatív tisztítószer ötletével nyert, melynek mottója a takaríts kevesebbet és használd ki az így megspórolt időt volt. Közben a Henkelnél egy másik verseny, a Henkel Art Awards is zajlik. Ennek magyar érdekeltsége, hogy Hory Gergelyt 1060 jelentkező közül választották a legjobb öt közé.
Forrás: Kreatív, elütéssel egyetemben