A Webisztánról jő a hír - a riportert majd oda tessék képzelni. Szerintem érdekes a bejegyzésük, mert jelezheti egy trend megjelenését (közösségi vásárlás, csoportos kedvezmény) - mindkét oldalon (szállító-vevő) jó, ha tudunk, ha minél többen tudunk róla Magyarországon is. A cikk eredetijében meglátogatandó link van, ezért csak a posztjuk elejét kopizom, a többinek menj utána!
(Az örök élet a címbe a figyelemfelkeltés célját szolgálja, illetve kicsit utalni kíván az ingyen reklám, hűséges vásárló fogalmak közösségi vásárlás kapcsán saját, megfelelő helyükön történő kezelésére.)
"BónuszBrigád: "Ennek a szolgáltatásnak Magyarországon is működnie kell"
Korábban már beszámoltunk a VeddVelem.hu indulásáról. Nemrégiben startolt el egy hasonló, csoportos kedvezményeket kínáló szájt, a BónuszBrigád.hu is. A szolgáltatás egyik alapítóját, Kaprinay Zoltánnal beszélgettem...
Hogyan jött az ötlet? Egyáltalán, miért gondoltátok úgy, hogy egy ilyen típusú szolgáltatásnak van létjogosultsága Magyarországon?
A vezető amerikai portálok egy évvel ezelőtt már komolyan foglalkoztak a közösségi vásárlással és a 2008 novemberében indult Groupon.com-mal is. A közösségi weboldalakra specializálódott online tanácsadóként Heller Gáborral közösen elkezdtük tanulmányozni a közösségi vásárlással foglalkozó weboldalakat, azok fajtáit és a legjobban működő modell különböző kultúrákban megjelenő mutációit, klónjait. Végül arra a következtetésre jutottunk, hogy ennek a szolgáltatásnak Magyarországon is működnie kell és mivel nem láttunk ehhez fogható weboldalt, csináltunk egyet.
Azt szokták mondani, hogy a magyar fogyasztó kifejezetten árérzékeny, ugyanakkor nem nagyon szokott online vásárolni. Ha jól értem, a ti rendszeretek ezt úgy oldja meg, hogy ti csupán közvetítők vagytok. A kedvezményes vásárlásokat nem ti bonyolítjátok. De akkor számotokra hol itt a haszon?
Igen, a legnagyobb fejfájást éppen az online vásárlástól való ódzkodás jelenti a számunkra is, bár eddig ez az aggodalmunk nem igazolódott be. A biztonság kedvéért a bankkártyás fizetésen kívül az átutalásos fizetést is lehetővé tettük a vásárlóinknak. Az üzleti modell szerint a Bónusz Brigád hasznát a szolgáltatást nyújtó cég biztosítja a számára befolyt összegből (százalékos megoszlásról beszélünk).