Mi jellemzi a letisztult megoldásokon TÚL az iPod-generációt?
Érdekelne továbbá, hogy hova próbálja magát odatolni az új kategóriás gkj.: nekem nagyhirtelenjében az a gyanúm, hogy azon a szegmensen már kínálják a Fiat 500-t >>>, meg a Minit >>> - bár nem emlékszem, hogy náluk mennyire volt hangsúlyozva az innovativitás?
Egyébként tisztelettel felhívom a tisztelt üzletfejlesztési közösség (üzletfejlesztők, innovátorok és egyéb, vidám csepürágók) figyelmét, hogy a cikk címe egy kicsit félrevezető - az új gkj. annyira innovatív lesz, hogy szétfeszíti a Citroen kereteit és valami más lesz (vö.: báb és lepke?).
Felhívom továbbá a a tisztelt üzletfejlesztési közösség (üzletfejlesztők, innovátorok és egyéb, vidám csepürágók) figyelmét a pszichológiai eszköztár alkalmazására (iPod generáció jellemzése, DS filozófiai ellenpont stb. stb.).
"Nem kacsa: feltámad a Citroen kacsa >>> szelleme
Az innovációjáról híres francia márka új termékcsaláddal tervezi magához csalogatni az „iPod generációt”. Jean-Pierre Ploué, a Citroent >>> is magában foglaló PSA csoport vezető tervezője az Autocarnak elmondta, hogy a DS >>> kedvező fogadtatása miatt már az ősszel megrendezésre kerülő párizsi autószalonon bemutatják az új alcsaládot. Bár az autóipari elemzők egy olcsó termékpaletta bevezetését jósolták a Citroennél, Ploué tagadja a feltételezést.
„Ez egy brand amit nem az ár, hanem az egyszerűség és a találékony dizájn határoz meg”, mondta Ploué. Az új termékcsalád azoknak szól, akik a letisztult megoldásokat mindennél előbbre helyezik, vagyis az iPod generációnak.
Az újdonság nevét egyelőre nem árulta el Ploué, de ígérete szerint hatalmas sokkot és meglepetést fog okozni. Igazi forradalom készülődik a Citroen háza táján, a tradícióktól való gyökeres elszakadással. Az új modellcsaládot a legendás 2CV inspirálta, de nem formailag, hanem innovatív szellemiségében. Az igazi alap mégis inkább a 2007-es Frankfurti Autókiállításon leleplezett C-Cactus tanulmány >>>. Szokatlan utasterű és innovatívan egyszerűsített funkciókkal felszerelt kompaktként a C-Cactust túl egyedinek tekintették korábban ahhoz, hogy Citroenként forgalmazzák. Az új alcsalád tagjaként azonban már nagy eséllyel megjelenhet a szalonokban. Ploué elmondása szerint a C3 Picasso is az új márka tagja lenne, ha ma készülne, ugyanis fiatalos, innovatív, gazdaságos és egyszerű autó.
A francia tervező elmondása alapján az új modellcsalád a DS által bevezetett filozófia ellenpontja kíván lenni. Míg utóbbi teljesen a „franciaságról” szól – szobrászatról és szofisztikált megoldásokról – addig az új márka ennek az antitézise lesz. Határozott és egyszerű természetével a DS vásárlóinál fiatalabb embereket kíván megszólítani vele a Citroen.
Az egyik első modell az új jelvénnyel várhatóan egy városi miniautó lesz, hogy a C2 után támadt űrt is betöltsék. Ploué hangsúlyozta, hogy nem Citroenként fogják piacra dobni a C2 utódját, így sokkal nagyobb lehetőség van valami sokkal izgalmasabb megalkotására.
/Forrás: autotimes.hu/